dinsdag 31 maart 2015

Ben best wel beetje trots op mezelf :-)

Het begon allemaal met deze foto die ik via Facebook tegenkwam.
Er werd gevraagd of iemand het patroon had, er werd verwezen naar het blog van http://haakkamer7.blogspot.nl/ Het patroon staat er niet op maar wel een bloemetje wat er op lijkt.
Nu had ik vorig zomer het bloemetje van haar blog al gehaakt.
Was voor mij een probeerseltje maar moest nu weer aan dat blokje denken.
Ben weer met het bloemetje begonnen maar nu in 1 kleur en wilde er in plaats van 2 rijen blaadjes nu 4 maken.
Nu ben ik niet zo'n super haakster maar nadat ik aan de Cal 2015 van Tertia http://terraysleven.blogspot.nl/ ben begonnen , best wel beetje verslaafd geraakt ben aan het haken.
En omdat ik zeeen van tijd heb de laatste maanden en toch wat afwisseling wil niet alleen quilten :-) ben ik gisteravond toch maar met het bloemetje begonnen.
Gelukkig had ik nog wat garen liggen :-) en dit is het resultaat geworden.
Dus daarom ben ik best trots op mezelf dat me dit gelukt is.
Ben direct maar met een ecru begonnen de roze was een probeersel :-) of het patroontje wel wilde lukken.
Van de ecru maak ik er meer en wil de kussen gaan maken van de Facebook foto.
Inmiddels ben ik al met nummer 4 bezig en ben van elke stap een foto aan het maken, heb dit een beetje nagedaan van Tertia van haar Cal 2015 patroon, vind het zo duidelijk om zo het patroon te laten zien.
En misschien als er belangstelling voor is zet ik het wel op mijn Blog.
Vergeet ik bijna de achterkant van het blokje te laten zien zelf die kant is leuk om te zien.

Afgelopen weekend mochten we weer opa en oma spelen :-) kleinzoon Mylan was er het hele weekend, het is zo'n heerlijk vrolijk kind:-) is echt genieten zo'n weekend.
Dus hier maar even een foto.
En wat ga ik nu doen haha ja haken quilten of het vestje voor deze stoere jongen af breien, ik hoef me echt niet te vervelen.
Ow ja het aftellen is begonnen vandaag over 4 weken krijg ik dan eindelijk die spuit in mijn rug die me van de pijn af moet helpen, nou ik kijk er naar uit.

Quiltgroetjes Ria



6 opmerkingen:

  1. wat een leuke grannies!!! Mooi voor een wiegendekentje of zo in de witte kleur! Of op een romantische plek..:)
    Ik sla je info hierover even op, voor jeweetmaarnooit!!
    Maar kleinzoon is minstens zo lief.....heerlijk, he, die kleintjes! Mijn 'kleintjes' zijn al 4,7, en 10!!
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zeg je bloemen grannie en veel plezier met je kleinzoon oma. Succes met je spuit in je rug hoor. ?.........LIEFS. CONNY

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt heel leuk. Ik wou dat ik wat beter kon haken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige granny's, heb net je uitleg opgeslagen, zodat ik het altijd kan terug vinden. En wat een schatje toch, jullie kleinzoon, een wolk van een boy! Sterkte met de komende spuit/ingreep, hopelijk gaat de pijn gauw weg!
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen