maandag 2 februari 2015

Wat hebben we gedaan dit weekend.

Ja wat heb ik nou gedaan dit weekend, ja op het hobby gebied natuur best veel :-)
Sinds een paar dagen heb ik eindelijk een combinatie van pijnstillers wat  de pijn eindelijk wat doet wegnemen.
Ben nu aan de morfine en aan de diclofinac ja het is niet niks maar het helpt.
De pijn is een stuk minder, en dat is best lekker hoor naar zoveel weken pijn.
Ik wordt er direct een heel stuk vrolijker van, kan weer zelfstandig door de kamer lopen zonder rollator.
En ook schiet het niet constant meer in mijn rug, dus al met al het gaat de goede kant op :-)
Maar nu moet ik natuurlijk heel erg oppassen dat ik niet over mijn grens heen ga, ik ken mezelf :-(

Dit weekend ben ik weer met mijn haakwerk bezig gegaan, de Cal 2015.
De 2 blokken waar ik mee bezig was waren toch niet helemaal naar mijn zin, dus maar opnieuw begonnen.
Ik zag heel veel effen werkjes voorbij komen, en die vond ik echt wel heel super.
Dus maak ik er 2 een ecru en 1 met kleuren.

Ben nu wel erg blij met het resultaat.
Weet niet of ik van beide een kleed ga maken, misschien maak ik van 1 wel een kussen.

Ook heb ik jawel 1 blokje gemaakt van de Dear Jane blok K-1.
En 1 bloemetje van de overhemden.
Dit is dus mijn resultaat van een weekend freubelen :-)

En wat ga ik de rest van de week doen ?
Verder met mijn Dear Jane en quilten aan een hele mooie quilt die ik mag doorquilten voor een quiltvriendin.

Wens iedereen een fijne week toe.
Groetjes Ria

6 opmerkingen:

  1. Jee het is wel een paardemiddel, maar als je pijn minder wordt, ben je gelijk een ander mens.
    Je effen cal vindt ik erg leuk! Beterschap.

    Groet Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je de pijn nu een beetje onder controle hebt. En nu niet te veel doen hè. Ik vind je creme kleurige cal deken prachtig. Groetjes, Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat de pijn nu eindelijk minder wordt. Ook ik vind je creme kleurige cal prachtig. Groeten Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn voor je om de pijn onder controle te hebben. Wel heftige middelen hoor. Fijn onze hobby toch, ook voor de afleiding................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beide kleedjes worden errug mooi. ik kan nog niet mijn favoriet kiezen. (Dus haak nog maar even fijn door)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel wat voor een weekend!!! Ik aarzel nog steeds over de cal 2015....;0). Heb eigenlijk dekens en quilts genoeg, maar ja, haken is een soort van yoga, he?!
    groetjes, Sylvia
    ps fijn dat je pijn verminderd met deze medicijnen, maar tis niet niks, he...:(

    BeantwoordenVerwijderen