donderdag 31 januari 2013

Mandjes en Dear Jane

Ben een dag te laat maar hier dan toch de mandjes van afgelopen week.
Heb deze week maar 4 mandjes gemaakt.


En ze weer Inelkaar gezet, het begin al echt op iets te lijken zo, heb inmiddels 36 mandjes af.


Van mijn Dear Jane heb ik de 7 blokken van rij 6 aan elkaar gezet.


En de volgende blokken voorbereid.

Er gaat best wel veel tijd zitten in het voorbereiden van de blokken, maar als ik ze weer klaar in vlopjes heb kan ik ze weer achterelkaar inelkaar zetten, en dan is rij 6 zo weer klaar.


Het blijven leuke werkjes de mandjes en de Dear Jane.
Vandaag ga ik mijn tijd maar weer eens besteden aan het doorquilten van een quilt, buiten is het toch net herfst, dus lekker met een quiltwerk op de bank.




7 opmerkingen:

  1. Vind de stofjes van de mandjes erg mooi, zo goed op elkaar afgestemd.
    De Dear Jean is voor mij leren en genieten van je blog zodat ik zie wat ik allemaal moet gaan doen. ( heb net het boek in huis) Ja vandaag is het echt binnen bezig zijn, fijne dag.
    gr. Carin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig worden je mandjes; ook de hoekstof is erg mooi erbij!
    En je Jane is een plaatje; ik merk dat ze bij mij een beetje vergeten wordt..... moet toch nodig veranderen...
    We zullen zien!
    Geniet van vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wunderschöne Blöcke.
    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Ria

    Ik vroeg me af, heb je de bloemetjesstof al gevonden? Volgens mij heb ik dezelfdebstof bij Carol Cox' gekocht in Utrecht. Groetjes, Beppie.
    M

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wunderschöne Blöcke, sowohl die Körbe als auch die Dear Jane Blöcke.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige blokken Ria en een mooie voorbereiding van je sjaantjes blokjes ! ! !

    Fijn weekend Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen