maandag 26 november 2012

Ben er helemaal klaar voor

Nou Ik ben er helmaal klaar voor, alle handwerkjes voorbereid.


Stroken gesneden voor de sterren, Dear Jane blokjes getekend, en van de blauw witte quilt de onderdelen gesneden, dus genoeg handwerkjes.
Alles in een koffer voor het geval er toch wat tussen komt en ik langer in het ziekenhuis moet blijven.


Ja je weet maar nooit, vorig jaar was ik er niet op voorbereid, nu wel.
Dus zal wel gewoon de volgende dag thuis komen hihi
Ja en heb mij natuurlijk niet aan mijn woord gehouden heb de voorbereide Dear Jane blokken toch gemaakt.


Ja moet 's avonds toch wat te doen hebben als ik op de bank zit (wat een goed excuus).
Kan nu rij 4 ook inelkaar zetten en heb de blokjes van rij 5 getekend.

Ben natuurlijk ook nog aan het doorquilten van een quilt, en een paar boeken liggen klaar dus denk dat ik de eerste 2 weken wel doorkom.
Heb al best de kriebels vandaag, zie helemaal niet tegen de operatie aan maar toch last van zenuwen pffff.
Hoop toch echt dat vandaag de laatste dag is dat ik zo'n pijn heb aan mijn pootje.
Dat ik straks weer einden met de hondjes kan lopen.
Nou ga nu mijn tas met spulletjes klaar zetten voor morgen.

Groetjes Ria

9 opmerkingen:

  1. Ik hoop voor jou dat je inderdaad met een dag weer thuis bent en dat dan de pijn weg is.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel veel sterkte en hoop idd dat jesnel thuis bent

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterkte voor morgen en hoop dat je snel weer opgeknapt bent .. en zonder pijn verder kunt genieten van je hobby.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop dat alles goed is gegaan en dat je weer thuis op de bank zit met al je werkjes.
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als je dit leest heb je de operatie achter de rug, ik hoop dat het allemaal goed is gegaan en dat je kunt bijkomen met al die leuke werkjes van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sterkte Rija, ik hoop dat je niet veel pijn hebt en van de nood een deugd kan maken door al die lapjes te kunnen verwerken.
    Groet Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel sterkte en ik hoop dat je straks weer zonder pijn lekker een eindje met je hondjes kunt gaan lopen.
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen