woensdag 22 februari 2012

Dear Jane

Ik heb inmiddels 7 blokken af van de Dear Jane, vind het een heerlijk werkje.


Had een aantal weken geen quilt werk dus alle tijd voor de blokjes.
Maaaar gister 2 quilts binnen gekregen om door te quilten heerlijk ben weer helemaal in mijn hum, ja ik kreeg al afkick verschijnselen. Dus zal nu niet zoveel Dear Jane blokjes maken in de week. Ik kan de quilts die ik ga quilten hier niet laten zien dit omdat ze naar een tentoonstelling gaan, dus later de foto's.Verder gaan Anne http://kreannetief.blogspot.com/ en ik samen met Jitty een Dear Jane Bee opzetten dit in de omgeving van Drachten en Tolbert. Dus zijn er dames die ook aan de Dear Jane werken en graag mee willen doen meld je aan.


5 opmerkingen:

  1. Leuke blokjes zijn het geworden.

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk een Dear Jane bee. Ik wil er ook aan gaan beginnen, heb het boek voor mijn verjaardag gevraagd. Ben dus helemaal nog niet begonnen maar wie weet in in de toekomst. Mag ik dan een keertje komen kijken bij jullie?
    groet, Mirjam
    http://mirquilt.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ria mooie blokjes heb je gemaakt en leuk dat je een bee op zet om samen te quilten.veel succes en groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Ria,
    ik heb je via mijn blog een Award doorgegeven voor je leuke blog! ik hoop dat je hem leuk vindt :-)

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ria,

    Ik heb met je gepraat bij Trijnie
    gisteren.
    Leuk jou blog, ik kom eens vaker kijken.

    Groeten,
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen