dinsdag 10 januari 2012

Verslaafd

Ja ik geef het toe ben verslaafd aan het huisjes bouwen.
Ik zou een bouwstop hebben maar ja er lag al wat gesneden en het is zo'n heerlijk werkje op de bank bij de tv.
Heb er inmiddels 16 af dus 6 dagen voor op schema, nu maar eerst weer verder met blok 4 van Home Sweet Home, en het quilten aan Yolanda haar quilt .Ga mezelf beloven dat ik niet eerder dan 16 januari weer met mijn huisjes verder ga, hoop dat het gaat lukken.                                                                                                                                                                                                                                                                         

11 opmerkingen:

  1. Leuk, je huisjes, maar je hoeft je niet in te houden. Het vorstverlet komt vanzelf.
    groeten
    Dorothea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig ria, ik ben bezig aan nummer 18 maar ga vanaf morgen weer werken dus zal wel wat vertragen. Kun je mij uitleggen hoe je zo mooi die sassing en blokjes ertussen krijgt. Nog nooit gedaan en gaat mij niet zo goed af.
    Blokjes van mij zxijn 7 x 7 cm ( heb je als beginner, maar hou wel volg. Hoop dat je mij kunt helpen groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ria wat is tie leuk! Ik ga niet op alle huizen reageren, dan kan ik de reactie wel kopieeren, maar deze vind ik super, qua kleuren ook, zou zomaar van mij kunnen zijn...hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je huisjes zijn prachtig! Je hebt voor een hele mooie tussenbies gekozen vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zijn je huisjes en ja het verslavingsgehalte is heel groot.Ik ben net bezig het eerste kleine huisjesquiltje aan het quilten.
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie huisjes heb je gemaakt!
    Leuk die lichte stof als sashings!
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie huisjes kwijl kwijl.


    Groetjes Dairoosy

    en bouwze
    Verslavingen als bouwen zijn nooit verkeerd

    http://dairoosy.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ria je banner is om te snoepen, je achtergrond is hemels (is mij nog nooit gelukt!) Je huizen gaan als een trein en ook je grote huis ziet er om te snoepen uit. Ben benieuwd of jij je weet in te houden! En werkelijk een bouwstop weet in te plannen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn hartstikke leuk.

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohh jou huisjes zien er geweldig uit zo met de sashings en hoekblokjes, ja heerlijk werkje en voor je het weet is er weer eentje klaar , heerlijk hoor een paar reserve huisjes.
    Dank voor je reactie op mijn "mugrug" en huisjes.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is maar goed dat je je kleine huisjes naast het home sweet home blok legt om aan te geven hoe klein ze zijn. Vind ze zo leuk dat ik bijna (BIJNA is hier het belangrijkste woord) dat ik wegtrekkers krijg van het formaat en geen stiksteekje recht kan zetten met de hand.

    Mooie kleurenkeuze weer voor je home sweet home. Die van mij ligt nóg steeds zoals ie al weken ligt. Misschien moet je binnenkort eens een schop onder m'n kont komen geven *zucht*

    BeantwoordenVerwijderen